حذف نود 32 و اینترنت سکیوریتی یا اسمارت سکیوریتی به راحتی توسط حذف کننده آن انجام می شود.در این آموزش با روشی که ارائه می دهیم می توانید همه ورژن های این آنتی ویروس(14 13 12…..) را در همه ویندوز ها (10 8 7)حذف کنید.در کنار آموزش تصویری حذف ، نکات و خطا های مورد نیاز را نیز بررسی میکنیم.

آموزش تصویری حذف نود 32

به منظور حذف نود 32 ابتدا وارد control panel شوید. برای ورود به این بخش کافی است در سرچ ویندوز خود در منو استارت عبارت control panel را بنویسید .( و یا با زدن کمه های win و R به صورت همزمان آن را در برنامه ران بنویسید.)

ورود به کنترل پنل درتمامی ویندوز ها

مرحله بعدی در کنترل پنل با تغییر حالت نمایش به category گزینه حذف برنامه ها یا uninstall programs نمایان می شود.

با انتخاب uninstall a program لیست برنامه های نصب شده برای شما نمایش داده می شود.

لیست برنامه های نصب شده در ویندوز

از لیست eset را پیدا و انتخاب کنید و گزینه next را بفشارید.اگر در لیست آنتی ویروس را پیدا نمی کنید به انتها آموزش مراجعه کنید. چنانچه از شما در این مرحله پسورد خواسته شد به انتها آموزش مراجعه کنید.

حذف نود 32

گزینه remove را انتخاب کنید. ( در صورت انتخاب گزینه Repair آنتی ویروس تعمیر می شود)

در پایان لیستی از گزینه ها را می بینید که شرکت از شما دلیل حذف این آنتی ویروس را می پرسد. بخش مهمی نیست و با زدن تیک آخرین گزینه و زدن گزینه next فرآیند حذف آغاز می شود.

نکات حذف

1-بعد از پایان پاکسازی نود 32 حتما یک بار رایانه خود را ری استارت کنید. حذف و نصب مکرر این نرم افزار باعث بروز مشکل در نصب های بعدی می شود.

2-از حذف کننده های غیر رسمی استفاده نکنید.

3-چنانچه در مرحله دو حذف از شما پسورد خواسته شد ، شما می بایست پسورد محافظت کننده آنتی ویروس را وارد کنید که ربطی به پسورد لایسنس ندارد. این پسورد توسط نصب کننده یا مدیر رایانه به منظور جلوگیری از تغییر تنظیمات در آنتی ویروس ست می شود.در صورتی که این پسورد را ندارید باید حذف دستی انجام دهید.

4-چنانچه نود 32 را در لیست برنامه ها برای uninstall پیدا نمی کنید می بایست حذف دستی انجام دهید.

5- در صورتی که خطایی حین حذف دریافت کردید بهترین و سریع ترین راهکار استفاده از حذف دستی نود 32 می باشد.

حذف دستی و کامل

حذف دستی نود 32 راهکاری است که توسط شرکت سازنده ارائه شده ، و با اجرای یک برنامه در محیط سیف مد می توان تمامی محصولات شرکت Eset را در چند ثانیه حذف کرد. این حذف کامل بوده و تمامی اثرات نرم افزار های آنتی ویروس این شرکت را از رایانه شما حذف می کند. ما پیش تر آموزش کاملی برای حذف دستی کامل نود 32 ارائه کردیم.

در صورت هر گونه پرسش یا مشکلی می توانید از بخش دیدگاها از ما بپرسید.امیدواریم در این آموزش به شما کمک کرده باشیم تا به راحتی آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی خود را حذف کنید. این آموزش را در سایت رسمی شرکت سازنده eset نیز قابل مشاهده است: Uninstall your ESET home product in Windows

دسته بندی شده در: