خطای آپدیت نود 32 در خیلی از موارد رخ می دهند .ادامه داشتن این خطا ها به صورت طولانی مدت باعث ایجاد ریسک می شود.در این پست ما سعی میکنیم رایج ترین خطا یا ارور آپدیت نود 32 و اینترنت سکیوریتی را لیست کنیم. دلایل رخ دادن آنها را توضیح دهیم ، و نحوه رفع انها را نیز مطرح کنیم. در هر خطا زیر عبار Modules update failed باید دید چه متنی نوشته شده. ما ارور های زیر این خطا را بررسی میکنیم.

برای خرید لایسنس نود 32 می توانید از اینجا اقدام کنید:

<خرید لایسنس نود 32 از نیکمهر>

خطا Server not found:

خطای پیدا نشدن سرور آپدیت زمانی رخ می دهد که یا اینترنت شما مختل باشد یا اختلال اتصال در رایانه شما باشد. برای رفع این مشکل ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. سایت eset.com را در مرورگر خود باز کنید .مطمئن شوید به این سایت دسترسی دارید.اگر مشکل از سمت اینترنت شما نیست اختلال می تواند از سمت آنتی ویروس باشد.آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی را باز کنید.به بخش setup بروید سپس بخش advanced setup را باز کنید.(این گزینه در گوشه سمت راست موجود می باشد.) در پنجره باز شده مسیر زیر را در عکس دنبال کنید و گزینه clear را بزنید و مجدد آپدیت را چک کنید.

پاک کردن کش آپدیت نود 32
تصویر شماره 1-پاک کردن کش آپدیت

خطای آپدیت could not connect to server

خطا یا ارور آپدیت “عدم توانایی اتصال” در نود 32 در صورت وجود یک مشکل در اینترنت رخ می دهد.مراحل خطای بالا را تکرار کنید. اگر از proxy server برای اتصال استفاده میکنید با مدیر شبکه خود تماس بگیرید.اتصال در شبکه شما بسته شده.چنانچه از VPN یا ابزار های دور زدن فیلترینگ استفاده میکنید آنها را خاموش کنید و مجدد تست کنید. در صورت رفع نشدن بهتر از است با پشتیبانی شرکتی که از آن لایسنس خرید کردید تماس بگیرید.

خطای آپدیت Update authorization failed. Please check if your license is valid

خطای authorization برای آپدیت نود 32 زمانی نمایان می شود که اعتبار لایسنس نود 32 شما به اتمام رسیده باشد. اگر مطمئن هستید که لایسنس شما هنوز این اعتبار را دارد باید مراحل فعال سازی نود 32 را مجدد تکرار کنید تا آنتی ویروس مجدد اکتیو شود .برای دیدن آموزش فعال سازی کلیک کنید: فعال سازی نود 32 و اینترنت سکیوریتی

خطای آپدیت File not found on server

خطای عدم پیدا شدن فایل آپدیت بر روی سرور می تواند موقتی باشد.بعد از دیدن این خطا نیم ساعت صبر کنید اگر این خطا همچنان پابرجا بود کش آپدیت را طبق تصویر شماره 1 در بالا حذف کنید.در صورت رفع نشدن بهتر از است با پشتیبانی شرکتی که از آن لایسنس خرید کردید تماس بگیرید.

خطای Download interrupted

زمانی که حین دانلود فایل آپدیت اینترنت شما قطع یا مختل شود این خطا نشان داده می شود.این خطا بخاطر پروکسی سرور proxy server,اینترنت های محدود شده مانند ; اینترنت دانشگاه یا ادارات یا آنتن دهی ضعیف wifi رخ می دهد.اگر دسترسی به چند نوع اینترنت دارید اینترنت دیگری را تست کنید.

توضیحات شرکت سازنده eset برای خطا های آپدیت را در این لینک می توانید مشاهده کنید: Resolve modules update errors in ESET Windows home products