لایسنس نود 32 همانطور که می دانید یک کد 20 کارکتری ترکیبی از اعداد و حروف برای فعال سازی محصولات eset از جمله نود 32 می باشد.محصولات این شرکت رایگان نیستند.در نتیجه برای استفاده از آنها باید جواز یا لایسنس تهیه کنید. در این بخش انواع لایسنس های این شرکت را معرفی میکنیم.

لایسنس Paid :

این لایسنس به صورت مستقیم از صادر کننده آن یعنی شرکت eset دریافت می شود. حتی سایت های فروشنده لایسنس اورجینال نود 32 در ایران نیز با Api مخصوص این شرکت به بخش صدور جواز وصل هستند و تنها روند پرداخت را برای شما تسهیل می کنند. بعد از خرید از این سایت ها لایسنس مستقیما از شرکت eset صادر و برای شما ایمیل می شوند.

لایسنس های خورده فروشی یا retail :

لایسنس هایی هستند که توسط یک عمده فروش ابتدا از شرکت خریداری شده و سپس در بازار فروخته می شوند. لایسنس هایی که در بسته های فیزیکی در بازار فروخته می شوند از این دست هستند. این لایسنس ها قبل استفاده باید در سایت رسمی eset فعال شوند. سایت رسمی eset.com می باشد و اگر برای فعال سازی هر سایت دیگری به شما معرفی شد بدانید که فروشنده دارد تقلب می کند و یک لایسنس را به صد ها نفر می فروشد.

لایسنس رایگان آزمایشی یا trial :

تنها دوره رایگان استفاده از نود 32 به مدت 30 روز هست که به کاربران داده می شود تا قبل از خرید این محصول را ارزیابی کنند.این لایسنس ها نیز برای یک کاربر صادر می شود و اشتراک گزاری آن ممنوع است.

دسته بندی شده در: