شاید تا به حال برای کاربران آنتی ویروس های نود 32 و اینترنت سکیوریتی پیش آمده باشد که با صفحه قرمز مشابه عکس زیر مواجه شوند.اخطاری که به کاربران میگوید دسترسی به این سایت توسط آنتی ویروس مسدود شده.مسدود سازی یک سایت بخاطر انتشار بدافزار یا زیر پا گذاشتن قوانین شرکت eset اتفاق می افتد.با توجه به تحریم بودن ایران تعداد سایت های فارسی بلاک شده که در زمینه فروش لایسنس نود 32 فعالیت میکنند بیشتر است.شاید کاربری نیاز داشته باشد سایت بلاک شده ای را باز کند.برای باز کردن سایت های بلوک شده توسط نود 32 دو روش قابل استفاده است.خاموش سازی بخش محافظت از وب به صورت موقت و اضافه کردن سایت مورد نظر به لیست سفید.پیشنهاد ما گزینه دوم است.

پیام مسدود سازی سایتی توسط eset

خاموش کردن بخش محافظت از وب Web access protection :

برای باز کردن سایت بلاک شده توسط نود 32 با روش غیر فعال کردن بخش محافظت از وب شما بخشی از انتی ویروس رو از کار می اندازید.این بخش سایت ها را بررسی می کند.باغیر فعال کردن این بخش شما در مقابل همه سایت های مخرب آسیب پذیر می شوید.درنتیجه اگر این بخش را غیر فعال کردید تنها به سایت مورد نظر خود که فکر میدانید مخرب نیست سر بزنید و سپس این بخش را مجددا فعال کنید.برای غیر فعال کردن این بخش آنتی ویروس را باز کنید سپس به بخش setup در منو سمت چپ وارد شوید. بخش Internet protection را انتخاب کنید.اولین گزینه یعنی web access protection را خاموش کنید.

باز کردن سایت بلوک شده توسط نود 32

اضافه کردن سایت مورد نظر به لیست سفید:

شما می توانید سایتی که نمیخواهید توسط آنتی ویروس مسدود شود را به لیست سفید نود 32 اضافه کنید تا با روشن بودن بخش محافظت از وب نیز سایت مورد نظر باز شود. برای اضافه کردن آدرس سایت باید وارد تنظیمات پیشرفته یا advanced setup بشوید، برای اینکار دکمه f5 را در محیط آنتی ویروس بزنید( یا وارد بخش setup و سپس advanced setup در گوشه سمت راست محیط آنتی ویروس بشوید.) سپس وارد بخش های گفته شده در تصاویر زیر شوید.

در تصویر بالا آدرس به عنوان مثال eset.com نوشته شده که بین دو ستاره قرار دارد، شما نیز سایت مورد نظر خود را به همین صورت بین دو ستاره وارد کنید و تنظیمات را اوکی کنید.

لینک آموزش بالا در سایت رسمی شرکت سازنده نود 32 و اینترنت سکیوریتی : Exclude a safe website from being blocked by Web Access Protection