حذف نود 32 یا اینترنت سکیوریتی به صورت دستی زمانی نیاز می شود که مشکلی با نصب یا حذف معمولی داریم.زمانی که شما رمز یا پسورد محافظت از تنظیمات بر روی آنتی ویروس ست کردید(حذف نود 32 رمزدار) و آن را فراموش کردید یا اگر نسخه قبلی این آنتی ویروس به صورت پس مانده بر روی سیستم شما می ماند که مانع نصب میشود.زمانی هم برنامه حذف کننده اصلی در حین انجام حذف با خطا مواجه می شود.در همه این موارد شما نیاز به حذف دستی نود 32 یا اینتنرت سکیوریتی با برنامه eset uninstaller دارید.

حذف نود 32 یا اینترنت سکیوریتی با برنامه eset uninstaller

eset uninstaller برنامه رسمی شرکت eset برای حذف تمامی محصولات این شرکت ازجمله نود 32 و اینترنت سکیوریتی از رایانه می باشد.برای دانلود این برنامه کلیک کنید

:آموزش ورود به حالت سیف مورد ویندوز” .1- بعد از دانلود 2-وارد حالت سیف مود شوید و 3-برنامه را اجرا کنید و مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله چهارم :

این در مرحله به شما هشدار داده می شود که در حال حذف یک محصول از روش غیر متود اتوماتیک هستید.و آیا مطمئن به ادامه هستید یا خیر ، شما باید حرف Y را تایپ کنید و دکمه enter را بفشارید.لطفا دقت بفرمایید کیبورد شما بر روی ورودی فارسی نباشد. در صورت فارسی بودن و تایپ حرف فارسی برنامه بسته می شود.

حذف  نود 32 با eset uninstaller
مرحله چهارم و پرسش در مورد مطئن بودن ، دکمه y را بنویسید و enter کنید.

مرحله پنجم:

لیست محصولات نصب شده eset بر رایانه شما نمایش داده می شود . هر کدام از محصولات شماره دارند. شماره محصول مورد نظر برای حذف را انتخاب کنید و دکمه enter را بفشارید.

حذف نود 32 با eset uninstaller
لیست برنامه های آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم شما

مرحله ششم:

از شما پرسیده می شود که آیا مطمئن به حذف مورد انتخابی هستید یا خیر ، حرف y را برای تایید تایپ کنید و دکمه enter را بفشارید. توجه کنید که ورودی کیبورد بر روی فارسی نباشد.

حرف y را برای تایید حذف تایپ کنید

مرحله هفتم:

در این مرحله برنامه حذف کننده نتیجه فرآیند را گزارش میکند.در صورت حذف با موفقیت باید عبارت uninstallation processes has finished successfully را ببیند .در غیراین صورت محصول حذف نشده.

نکته : چنانچه جمله your computer is running in an unsafe mode را در مرحله ششم دیدید این بدان معناست که وارد حالت سیف مود نشدید.این برنامه تنها در حالت سیف مود کار میکند.

نمایش عدم اجرای برنامه در حالت سیف مود

بعد از حذف برنامه نود 32 یا اینترنت سکیوریتی ( یا دیگر محصولات eset) حالت سیف مود را غیرفعال کنید .در حالت نرمال مجدد می توانید آنتی ویروس را نصب کنید.

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد تا مشکل یا خطای خود را با آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی رفع کنید.

دسته بندی شده در: