خطا ها در نصب نود 32 و اینترنت سکیوریتی شاید آزار دهنده باشند و باعث شوند شما از نصب این آنتی ویروس صرف نظر کنید.اما با خواندن این نوشتار ما به شما کمک میکنیم تا این آنتی ویروس را به راحتی نصب کنید.در ادامه چند خطای رایج را به همراه راه حل آن ها لیست کردیم .

خطای your version of microsoft windows does not support Azure code signing

با تغییراتی در ویندوز، نسخه های جدید تر آنتی ویروس ها از جمله نود 32 ، ملزم به تغییراتی شدند تا بتوانند خدمات رسانی خود را در ویندوز حفظ کنند. خطای مذکور با آپدیت ویندوز رفع خواهد شد. در این پست میتوانید آموزش کامل رفع خطا Azure code signing را رفع کنید.

خطای Error communicating with kernel.

خطای kernel نصب نود 32

این خطا در نصب نود 32 زمانی رخ می دهد که برنامه آنتی ویروس با kernel یا هسته اصلی خود نتواند communicating یا ارتباط برقرار کند.هسته اصلی آنتی ویروس تحت یک سرویس در ویندوز همیشه اجراست.در صورتی که این سرویس اجرا نباشد این خطا نمایش داده می شود.در بخش سرچ یا جستوجو منو استارت عبارت” Service ” را تایپ کنید و برنامه Service را اجرا کنید.در لیست سرویس ها به دنبال eset service بگردید. در ستون سوم یعنی status یا وضعیت باید کلمه running را مشاهده کنید.اگر در حالت stopped قرار داشت بر روی آن کلیک راست کنید و گزینه properties را انتخاب کنید و startup type را بر روی حالت automatic قرار دهید و اوکی و سیستم خود را ری استارت کنید.چنانچه مشکل رفع نشد آنتی ویروس را باید به صورت دستی حذف کنید.برای دیدن آموزش کلیک کنید. “حذف دستی نود 32 و اینترنت سکیوریتی“.

خطای Installation ended prematurely

خطا در نصب نود 32
خطا در نصب یا حذف نود 32

این خطا در نصب نود 32 زمانی رخ می دهد که بازمانده نسخه قبلی آنتی ویروس های نود 32 و اینترنت سکیورتی در سیستم شما باقی مانده باشند و اجازه نصب به نسخه جدید تر را ندهند.معمولا زمانی رخ می دهد که مکرار نود 32 حذف و نصب شود و رایانه ری استارت هم نشود. برای رفع این مشکل تنها راه حل حذف دستی نود 32 می باشد. “حذف دستی نود 32 و اینترنت سکیوریتی“.

خطای Error 2878: Warning: Other security products were found

خطای 2878 به شما می گوید که نرم افزار های امنیتی غیر از محصولات شرکت eset در رایانه شما نصب می باشند. اصولا نصب دو آنتی ویروس به صورت همزمان ایده خوبی نیست چون سطح دسترسی آنتی ویروس ها به رایانه زیاد می باشد و باعث ایجاد اختلال در کار یک دیگر می شوند. نود 32 قبل از نصب میخواهد تا شما هر گونه برنامه های امنیتی دیگر را حذف کنید.

خطای Installation Error. Please try again or download and install and offline installer

در صورت مشاهده این خطا یعنی شما فایل نصبی مناسبی را برای نصب انتخاب نکردید.توصیه می شود آخرین نسخه را دانلود و بهترین نسخه را طبق مشخصات رایانه خود انتخاب کنید. برای مشاهده حداقل های مورد نیاز برای نصب نود 32 و اینترنت سکیوریتی کلیک کنید.همچنین برای دانلود آخرین نسخه می توانید از این صفحه اقدام کنید: دانلود نود 32 و اینترنت سکیوریتی.

خطای Installation was not completed successfully

install error 1603

خطا در نصب نود 32
خطای رایج در نصب نود 32

چنانچه کد خطای 1603 را دید به احتمال خیلی زیاد پس مانده آنتی ویروس حذف شده قبلی باعث اختلال در روند نصب شده.برای حذف پس مانده آنتی ویروس قبلی که احتمالا ورژن های قدیمی تر نود 32 یا اینترنت سکیوریتی بودند از این آموزش استفاده کنید: “حذف دستی نود 32 و اینترنت سکیوریتی“.

خطای Installation has been interrupted, Error Code: WIN.1620

در صورت دیدن خطای win.1620 احتمالا ویندوز شما با نسخه آنتی ویروسی که میخواهید نصب کنید سازگار نیست. برای مشاهده حداقل های مورد نیاز برای نصب نود 32 و اینترنت سکیوریتی کلیک کنید . و چنانچه نیاز به نصب نسخه های قدیمی تر نود 32 یا اینترنت سکیوریتی پیدا کردید به این پست سر بزنید: دانلود ورژن های قدیمی نود 32 و اینترنت سکیوریتی. برای نصب نود 32 نسخه 13 بر روی ویندوز هفت می توانید به این پست بروید: نصب نود 32 نسخه 13 بر روی ویندوز 7

در صورت مشاهده خطای outdated version of Microsoft windows نصب دارد به شمای خطای قدیمی بود ویندوز را می دهد که برای نصب نسخه دانلود شده مناسب نیست. به لینک حداقل سیستم مورد نیاز در پارگراف بالا مراجعه کنید.

خطای Uninstallation of the previous version failed. Please uninstall it manually and run the installer again.

زمانی که حذف نسخه قبلی آنتی ویروس به روش استاندارد انجام نشده باشد و یا مشکل فنی حین حذف رخ داده باشد شما مجبور می شوید حذف آنتی ویروس را به صورت دستی انجام دهید. برای دیدن آموزش کلیک کنید: “حذف دستی نود 32 و اینترنت سکیوریتی“.

خطای This product version is not intended for server operating systems.

این خطا در نصب نود 32زمانی به شما داده می شود که سعی در نصب آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی که نسخه خانگی و مصرف خانگی هستند را بر رو روی رایانه ای از ویندوز سرور( windows server) استفاده می کند نصب کنید. شما تنها می توانید آنتی ویروس های خانگی را بر روی ویندوز های 10,8.1,8,7,vista,xp نصب کنید. برای نصب آنتی ویروس بر روی ویندوز سرور باید از محصولات تجاری شرکت eset استفاده کنید ، یعنی eset endpoint antivirus ، برای تهیه این محصول با قیمت مناسب می توانید با ما تماس بگیرید.

خطای Enter a valid Password to continue uninstallation.

پسورد در نصب نود 32
خطا در صورت پسورد داشتن آنتی ویروس

چنانچه پیش تر در آنتی ویروس برای محافظت از تنظیمات یا فعال سازی بخش parental control اقدام کرده باشید از شما خواسته می شود که یک پسورد انتخاب کنید. این پسورد انتخابی شما بوده و ربطی به پسورد خریداری شده برای فعال سازی ندارد. چنانچه پسورد را فراموش کردید راهی جز حذف دستی آنتی ویروس نمی ماند. برای دیدن آموزش کلیک کنید: “حذف دستی نود 32 و اینترنت سکیوریتی“.

خطای This product version is not compatible with the installed version. It is therefore not possible to run the reinstallation. Please uninstall current product version and restart the installation.

خطای ناسازگاری در نصب نود 32

اگر سعی کنید نسخه قدیمی تر از نود 32 یا اینترنت سکیوریتی که بر روی سیستم شما نصب است نصب کنید این خطا را مشاهده می کنید. و یا اگر نسخه تجاری آنتی ویروس بر روی رایانه شما نصب باشد و سعی کنید بدون حذف آن ، آن را با نسخه خانگی جایگزین کنید هم این خطا نمایان می شود.

خطای This installation package is intended for 32-bit operating systems. Please use an installation package for 64-bit operating systems.

خطا در نصب نود 32

شما در هنگام دانلود دچار اشتباه شدید و بجای نسخه 64 بیتی نسخه 32 بیتی را دانلود کردید. چنانچه نمی دانید مشخصات رایانه و ویندوز شما چیست این پست را بخوانید:مشخصات کامپیتور را از کجا ببینم؟ ویندوز من چند بیتی است؟. سپس مجددا نسخه درست نود 32 را دانلود کنید.

خطای A network error occurred while attempting to read from the file: <path><installer file name>.msi

این خطا در نصب نود 32زمانی رخ می دهد که فایل نصبی ویرایش شده باشد. چنانچه شما این ویرایش را انجام ندادید و فایل نصبی آنتی ویروس را از سی دی ها اجرا کردید . بهتر است آن را کنار بگذارید و آخرین نسخه را از سایت سازنده دانلود و نصب کنید. دانلود نود 32 و اینترنت سکیوریتی.

خطای Installation has been interrupted (Install error 1618)

این خطا در نصب نود 32 زمانی رخ می دهد که نصب برنامه دیگری در پس زمینه ویندوز در جریان باشد. این برنامه ها حتی می توانند آپدیت خود ویندوز باشند که بدون اطلاع شما نصب می شوند. برای رفع این خطا رایانه خود را ری استارت کنید و هیچ برنامه ای جز نصب آنتی ویروس را اجرا نکند.

خطا The installation was not completed successfully (Error Code: MSI.1406, MSI.1303)

خطا های msi.1303 و msi.1406 به خاطر نبود سطح دسترسی کافی رخ می دهد. زمانی که شما با اکانتی وارد ویندوز می شوید که مدیر رایانه نیست این خطا رخ می دهد. بر روی فایل نصب کلیک راست کنید و گزینه run as administrator را بزنید. چنانچه از شما درخواست پسورد شد . از صاحب یا مدیر رایانه پسورد حساب را درخواست کنید.

امیدواریم توانسته باشید به کمک این آموزش خطا ها در نصب نود 32 یا اینترنت سکیوریتی خود را رفع کنید . این مطلب را با در سایت سازنده نود 32 یعنی شرکت eset نیز میتوانید بخوانید: Common ESET Installation Error Messages