لایسنس نود 32 و اینترنت سکیوریتی یک کد 20 حرفی است که جایگزین یوزرنیم و پسورد سابق شده.شرکت eset از از نسخه 9 تنها کد لایسنس را بعد از خرید تحویل مشتریان می دهد.یکی از راه های فعال سازی نود 32 و اینترنت سکیوریتی با این کد می باشد. در این پست در مورد استفاده و مشکلات کد های لایسنس صحبت میکنیم.

لایسنس رایگان نود 32

لایسنس رایگان نود 32 در واقع کد های آزمایشی هستن که شرکت eset برای تست محصولات خود به کاربران ارائه می دهد.مهلت تست نرم افزار نود 32 و اینترنت سکیوریتی 30 روز می باشد.بعد از سی روز این کد ها از کار می افتند.کد هایی که در سایت ها منتشر می شوند از این دسته کد ها هستند.از سمت شرکت ایی ست اشتراک گذاری کد ها غیر قانونی می باشد.کد های تریال یا آزمایشی در صورت اشتراک گذاری کنسل می شوند.

لایسنس اورجینال نود 32 و اینترنت سکیورتی:

تشخیص لاینسس اورجینال از غیر اورجینال (اصل) سخت نیست. شرکت eset به خریدار ایمیل مستقیم ارسال میکند و کد را به دست آنها می رساند.ایمیل باید به اینباکس شما بیاد.چنانچه در اسپم خود این ایمیل را دریافت کردید احتمالا با ارسال کننده فیک ارسال شده.لایسنس های اورجینال نیاز به وارد کردن تنظیمات خاص یا اجرای برنامه ای برای فعال شدن ندارند.این کد ها به نام و ایمیل شما ثبت می شوند . شما باید بتوانید هر وقت که خواستنید در این آدرس آن را بازیابی کنید. بازیابی لایسنس گم شده/ lost Eset license .اگر پیامی مبنی بر یافت نشدن ایمیل خود دیدید یعنی لایسنسی که خرید کردید تنها متعلق به شما نیست و فروشنده به صورت اشتراکی آن را به چندین نفر فروخته.

خطا های لایسنس در فعال سازی:

-invalid license key: اشتباه بودن کد لایسنس

license is cancelled : لایسنس به علت نقض قوانین لغو شده

-license has been expired: اعتبار کد لایسنس به پایان رسیده

-license and product don’t match:لایسنس خریداری شده برای محصول نصب شده نیست.

-license and product don’t match:لایسنس خریداری شده برای محصول نصب شده نیست.

لایسنس نود 32 لایسنس اینترنت سکیوریتی
نمایش مشخصات لایسنس در محیط آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی

همانطور که در تصویر بالا می بینید، در قسمت license:عبارت paid نوشته شد.paid به معنای لایسنس خریداری شده می باشد.چنانچه عبارت Trial را دیدید یعنی آزمایشی. در زیر آن هم تاریخ انقضا درج شده.

چنانچه یک لایسنس خریداری شده دارید می توانید از این بخش آخرین ورژن نود 32 یا اینترنت سکیوریتی را دانلود کنید: دانلود نود 32 و اینترنت سکیوریتی . و از این آدرس نحوه فعال سازی را مشاهده کنید: فعال سازی نود 32 و اینترنت سکیوریتی