ضد فیشینگ یکی از ابزار های نسخه پرمیوم (نسخه خریداری شده) آنتی ویروس موبایل eset می باشد.این ابزار مرورگر های گوشی شما را امن میسازد و سایت هایی که اقدام به فیشینگ میکنند را شناسایی کرده و آن ها مسدود می سازد. برای توضیحات بیشتر برای مفهوم فیشینگ کلیک کنید.

فعال سازی ابزار ضد فیشینگ در eset mobile security

فعال سازی ضد فیشینگ در موبایل سکیوریتی شرکت eset ساده است و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد.اما برای فعال شدن این ابزار باید از قبل لایسنس مخصوص پرمیوم شدن آنتی ویروس را خریداری کرده و فعال کرده باشید. بعد از فعال سازی نسخه پرمیوم در منو اصلی این برنامه به بخش Anti-phishing بروید.

ضد فیشینگ در eset mobile security

2-در بخش باز شده گزینه enable یا فعال سازی را بفشارید.

بعد از فعال سازی شاید ماننده تصویر زیر از شما درخواست شود تا دسترسی های لازم برای این ابزار را در گوشی خود صادر کنید.

بر روی allow کلیک کنید. در لیستی که در تنظیمات گوشی شما باز می شود(Accessibility) گزینه eset mobile security را پیدا کنید.( اگر اسم برنامه را پیدا نکردید ، احتمالا این برنامه در منو Installed Services موجود است: سرویس های نصب شده) با روشن کردن آن (پیشفرض خاموش یا off است) دسترسی لازم به این برنامه را می دهید و ضد فیشینگ آنتی ویروس شما فعال می شود.

بعد از فعال شدن این ابزار مانند تصویر بالا لیستی از مرورگر هایی که حفاظت می شوند را در بخش protected browser می بینید و همچنین مرورگر هایی که امکان محافظت شدن ندارند در بخش unprotected browsers قابل مشاهده هستند.

لینک این آموزش در سایت رسمی eset سازنده موبایل سکیوریتی:Enable Anti-Phishing in ESET mobile products for Android

دسته بندی شده در: