نصب نود 32 در ویندوز های قدیمی در این پست به طور کامل توضیح داده شد. چنانچه از ویندوز xp و7 ، 8 ، 8.1 و 10 قدیمی استفاده میکنید احتمالا برای نصب نود 32 با مشکل مواجه می شوید.در ادامه اخرین ورژن های اعلامیeset برای ویندوز های قدیمی را می بینید.

نود 32 و اینترنت سکیوریتی در رسته محصولات خانگی eset قرار میگیرند و همانطور که مشاهده میکنید آخرین نسخه قابل نصب 16 می باشد. یعنی حتی نسخه 16.1 نیز برای این ویندوز ها قابل نصب نیست. در ادامه برای تک تک ویندوز های قدیمی توضیحات مربوطه را ارائه میکنیم.لطفا توجه بفرمایید آپدیت کردن ویندوز هیچ مشکلی برای نه ویندوز کرکی و نه اورجینال ایجاد نمی کند و تغییری در فایل های شما نیز ایجاد نخواهد شد.

نود 32 برای ویندوز 10 :

اولین نسخه ویندوز 10 در سال 2015 منتشر شد که حدودا 9 سال ( تا 2024 ) از عمر آن می گذرد. اخرین نسخه این ویندوز نیز نسخه 22H2 می باشد. که در سال 2022 منتشر شد. در نتیجه داشتن ویندوز ده به تنهایی نمی تواند به این معنا باشد که در حال استفاده از آخرین آپدیت ویندوز هستید. چرا که نسخه ویندوز شما می تواند متعلق به 9 سال پیش باشد که برای Eset قابل قبول نیست. شما می بایست از نسخه 22h2 که اخرین ورژن است استفاده کنید. در صورتی که حین نصب آنتی ویروس نود 32 در ویندوز 10 خطا دریافت میکنید دو انتخاب دارید، 1- نصب نسخه 16 ( لینک دانلود در انتها پست) ، 2- آپدیت ویندوز و نصب اخرین نسخه نود 32

برای آپدیت می بایست فایل های خاصی از آپدیت ویندوز را نصب کنید. این نصب می تواند به صورت خودکار با روشن سازی سرویس آپدیت ویندوز انجام شود و یا می توانید به صورت دستی فایل آپدیت KB5005611 را نصب کنید. این بسته امنیتی Azure code signing را برای ویندوز شما فعال می کند. برای دیدن آموزش کامل پیرامون رفع این مشکل می توانید این پست را ببینید .

نود 32 برای ویندوز 8 و 8.1 :

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 8.1 در تاریخ دسامبر 2023 پایان یافته و ارائه آپدیت برای این ویندوز متوقف شد. Eset اعلام کرده که آن ها نیز احتمالا برای انتشار آپدیت آنتی ویروس در این ویندوز ها با مشکل مواجه خواهند شد. آپدیت های سازگار با این ویندوز ها تنها در نسخه 16 یا قدیمی تر ارائه می شود. در نتیجه تنها راهکار شما نصب اخرین آپدیت های ویندوز مورد نیاز و نسخه 16 این آنتی ویروس خواهد بود. در این پست آموزش مورد نظر برای نصب آپدیت ویندوز را منتشر کردیم.در انتها همین پست می توانید لینک دانلود مربوط به نسخه 16 را ببینید. توجه داشته باشید که با نصب نسخه های قدیمی آنتی ویروس و استفاده از ویندوز هایی که دیگر آپدیت دریافت نمی کنند می تواند رایانه شما نفوذ پذیر کند.

نود 32 برای ویندوز 7

ویندوز 7 یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت می باشد که هنوز کاربر های خود را دارد. پشتیبانی این ویندوز از سمت مایکروسافت در سال 2020 به پایان رسیده است. eset اما سعی کرده تا سال 2023 پشتیبانی خود را از این ویندوز حفظ کند.اما شرط این پشتیبانی نصب کردن آخرین آپدیت های ویندوز بود. اما با عدم ارائه آپدیت های مورد نیاز توسط مایکروسافت ، eset اعلام کرده که آن ها نیز احتمالا در ویندوز 7برای انتشار آپدیت آنتی ویروس با مشکل مواجه خواهند شد. در نتیجه اخرین نسخه پشتیبانی شده برای ویندوز 7 نسخه 16 نود 32 یا اینترنت سکیوریتی می باشد. ( حتی نسخه 16.1 نیز قابل نصب نیست.) . در این ویندوز شما دو انتخاب دارید. 1-نصب آخرین آپدیت های ویندوز 7 و نصب نسخه 16 و 2- نصب نسخه کلاسیک ورژن 8

آپدیت های مورد نیاز ویندوز 7 به سه دسته تقسیم می شوند. 1: مهم ترین آپدیت ارتقا به نسخه سرویس پک یک ، 2: نصب وصله های امنیتی KB4490628 و KB4474419 آموزش نصب این آپدیت ها در این پست منتشر شده. و در نهایت نصب آپدیت مربوط به Azure code signing (آموزش در این پست ). پس از نصب آپدیت های مورد نیاز نسخه 16 را دانلود و نصب کنید. لینک مستقیم دانلود از سایت ایی ست در انتهای همین پست درج شده .توجه داشته باشید که با نصب نسخه های قدیمی تر آنتی ویروس و استفاده از ویندوز هایی که دیگر آپدیت دریافت نمی کنند می تواند رایانه شما نفوذ پذیر کند.

در صورتی که نمیخواهید یا نمی توانید آپدیت های مذکور برای ویندوز 7 را نصب کنید ، هیچ نسخه مدرن دیگری از آنتی ویروس نود 32 ( از 9 الی 16 ) برای شما قابل نصب نخواهد بود. تمامی نسخه های مدرن قدیمی از دور خارج شدند و حتی فایل آپدیت نیز برای آنها ارائه نمی شود.eset اما برای رایانه هایی با ویندوز خیلی قدیمی نسخه 8 را در سرور خود نگه داشته و برای آن اپدیت نیز ارائه می کند. در انتها این پست می توانید نسخه 8 را با لینک مستقیم از سایت ایی ست دانلود بفرمایید. توجه بفرمایید eset امنیت ویندوز های قدیمی را حتی با نصب آخرین آپدیت ها تضمین نمی کند. در نتیجه توصیه می شود چنانچه قصد ارتقا به ویندوز 10 یا 11 را ندارید ، آپدیت های مذکور را نصب کرده و از نسخه 16 استفاده کنید. چرا که ریسک نفوذ پذیری ویندوز شما در این حالت بسیار بالاست.

نود 32 برای ویندوز xp

ویندوز xp کاربر زیادی این روز ها ندارد ، اما اندک کاربرانی با رایانه هایی با این ویندوز در معرض خطر های زیادی هستند .چرا که این ویندوز راهکار های امنیتی داخلی بسیار قدیمی دارد و آنتی ویروس ها نیز از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کنند. اما همچنان راهکار امنیتی قابل نصب توسط Eset فراهم است. نخست باید آپدیت سرویس پک 3 ویندوز xp را نصب کرده و سپس نسخه 8 آنتی ویروس نود 32 را نصب کنید. در این حالت ریسک امنیتی خود را به طور چشم گیری کاهش می دهید. در انتها همین پست لینک دانلود نسخه 8 فراهم شده است.

دانلود نسخه eset internet security 16.0.26.0

برای ویندوز 32 بیتی – ویندوز 64 بیتی

با نصب نسخه بالا در ویندوز های قدیمی پیام نارنجی رنگ در آنتی ویروس شما ظاهر می شود که هشدار می دهد ویندوز شما قدیمی است. این خطا مشکلی در روند آنتی ویروس شما ایجاد نمی کند. چنانچه بخواهید طبق آموزش این پست می توانید این خطا را بردارید.

دانلود نسخه eset smart security 8

دانلود نسخه 8 نود 32 و نصب آن آخرین راهکار برای کاربران ویندوز 7 و 8.1 نیست، توصیه می شود آپدیت های مورد نیاز ویندوز را نصب کرده و از نسخه 16 استفاده کنید.

دانلود نسخه 8 برای ویندوز 32 بیتی – ویندوز 64 بیتی