نصب نود 32 بر روی ویندوز 7 چیزی است که اخیرا کاربران ویندوز 7 به دنبال آن هستند. دلیلش هم اخطار قرمز رنگی است که اخیرا نود 32 های ورژن 12 و 11 با آن مواجه می شوند. این خطا هشدار می دهد که به زودی محافظت خود را از دست می دهید. در صورت عدم پیگیری در بهار 1400 آنتی ویروس به طور کامل از کار می افتد.متن خطا به شرح زیر است.

this product will no longer be supported on your outdated version of Microsoft windows. your device will soon lose protection

ما پیش تر در پست های ” رفع خطای هشدار ویندوز قدیمی در ورژن 12″ و نصب نود 32 ورژن 13 در ویندوز 7 ” راهکار هایی ارائه داده بودیم . اما در این پست یک راهنمای کامل برای نصب ورژن آخر یعنی ورژن 14 و همچنین رفع خطای زرد رنگ آنتی ویروس فعلی شما ارائه میکنیم.

دلیل نصب نشدن نود 32 یا خطای lose protection در ویندوز 7

ویندوز 7 در سال 2009 منتشر شد.در سال 2011 نیز آپدیت بزرگی دریافت کرد که سرویس پک 1 نام دارد.در سال 2020 مایکروسافت اعلام کرد که دیگر از ویندوز 7 پشتیبانی نمی کند و کاربران برای داشتن بیشترین امنیت و کارایی باید به ویندوز 10 کوچ کنند. مایکروسافت اما پشتیبانی خود را به طور کامل از ویندوز 7 قطع نکرد.با توجه به اینکه در سراسر دنیا افراد زیادی از ویندوز 7 استفاده میکنند مایکروسافت مجبور است کماکان آپدیت های امنیتی را برای این ویندوز ارائه کند.اما دریافت این آپدیت های امنیتی یک شرط دارد.این ویندوز پیر باید بتواند آپدیت های امنیتی جدید را تجزیه و تحلیل کند( آپدیت های امنیتی کد شده با روش SHA-2).در سال 2019 با انتشار یک وصله امنیتی امکان دریافت این نوع آپدیت ها به ویندوز 7 اضافه شد. اگر شما آپدیت سال 2019 ( بسته KB4474419 و KB4490628) را دریافت نکرده باشید نود 32 نیز نمیتواند اطمینان حاصل کند که میتواند امنیت کامل را برای ویندوز شما را تضمین کند و همچنین نمی تواند سازو کار های جدیدی که با وصله های امنیتی جدید ویندوز هماهنگ است را استفاده کند. در نتیجه با داشتن این وصله امنیتی مشکلات حل خواهند شد.

نحوه آپدیت ویندوز 7

آپدیت ویندوز 7 اخرین وصله های امنیتی را برای شما فراهم می سازد تا نود 32 های جدید به خوبی در رایانه شما نصب و اجرا شود.نگرانی خیلی از کاربران ایرانی این است که شاید بخاطر اصل نبودن ویندوز ها ، آپدیت آن مشکلاتی به وجود آورد.باید این نکته گفته شود که هیچ مشکلی برای ویندوز شما پیش نخواهد آمد.آپدیت ها همیشه وضعیت را بهتر میکنند.(نهایتا ویندوز شما از حالت کرک خارج می شود که می توان مجدد با چند کلیک آن را کرک کرد.)

نخست بررسی کنید که ویندوز 7 شما نسخه سرویس پک 1 باشد. این آپدیت بزرگ در 2011 منتشر شد و پیش نیاز برای آپدیت های بعدی است. در صورتی که ویندوز 7 نسخه 2009 را استفاده میکنید و سرویس پک یک را ندارید باید ابتدا آپگرید این نسخه را از لینک های زیر دریافت کنید.در صورت عدم تمایل برای آپگرید به سرویس پک 1 کلیه نوشته این صفحه بی فایده خواهند بود.

نحوه بررسی ورژن ویندوز 7

اگر میخواهید بدانید ویندوز 7 شما دارای Service Pack1 هست یا خیر، در دسکتاپ بر روی My Computer کلیک راست کنید و Properties را بزنید.

اگر عبارت service pack 1 را ندارید از لینک های زیر آپدیت سرویس پک را دانلود ونصب کنید. در همان بخشی که گفته شد نوع ویندوز 32 بیتی یا 64 بیتی نیز درج شده است. با توجه به نوع آن از یکی از لینک های زیر آپدیت را دریافت کنید.( آپدیت های زیر توسط سایت سرزمین دانلود میزبانی می شوند و در صورت نیاز به پسورد برای نصب عبارت www.sarzamindownload.com را وارد کنید.)

در صورت عمل نکردن لینک ، بر روی لینک کلیک راست کنید و save as بزنید.

دانلود نسخه 32 بیتی

دانلود نسخه 64 بیتی

بعد از اطمینان حاصل کردن از داشتن سرویس پک 1 ، توصیه ما روشن سازی آپدیت خودکار ویندوز و دریافت همگی آپدیت های قبلی است. از این لینک به صورت تصویری می توانید ببینید که چطور می توان آپدیت خودکار ویندوز 7 را روشن کرد.

نهایتا باید وصله های امنیتی KB4490628 و KB4474419 را نصب کنید. بعد از نصب این دو آپدیت نود 32 ورژن 14 بر روی سیستم شما نصب می شود و همچنین در صورتی که نسخه 12 را در سیستم خود دارید و خطای زرد رنگ دارید این خطا رفع می شود.

دانلود فایل آپدیت KB4474419

برای ویندوز های 64 بیتی :

در صورت نصب نشدن اولین لینک به سراغ فایل بعدی بروید

در صورت عمل نکردن لینک ، بر روی لینک کلیک راست کنید و save as بزنید.

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

حجم فایل 52 مگابایت.

برای ویندوز های 32 بیتی فایل زیر را دریافت کنید.

در صورت نصب نشدن اولین لینک به سراغ فایل بعدی بروید

در صورت عمل نکردن لینک ، بر روی لینک کلیک راست کنید و save as بزنید.

لینک اول

لینک دوم

یکی از موارد بالا بر رایانه شما نصب می شوند. حجم فایل ها: 33 مگابایت.

دانلود فایل آپدیت KB4490628

برای ویندوز های 64 بیتی:

در صورت عمل نکردن لینک ، بر روی لینک کلیک راست کنید و save as بزنید.

لینک 1

حجم فایل: 9 مگابایت

برای ویندوز های 32 بیتی:

در صورت عمل نکردن لینک ، بر روی لینک کلیک راست کنید و save as بزنید.

لینک دانلود

حجم فایل 4 مگابایت

به روز رسانی آذر 1402

با توجه تغییراتی جدید از سمت مایکروسافت در ویندوز، آنتی ویروس ها ملزم به استفاده از موارد فنی جدیدی شدند که تنها در ویندوز هایی با آخرین آپدیت در دسترس می باشد. علاوه بر دو فایل آپدیت بالا، حالا ویندوز شما باید آپدیت دیگری را هم دریافت کند که در این پست جداگانه به آن پرداختیم.

  • تمامی لینک ها از سایت رسمی شرکت سازنده ویندوز یعنی Microsoft با دامنه windowsupdate.com می باشد.
  • بعد از نصب هر دو آپدیت رایانه خود را ری استارت کنید.
  • در صورتی که با خطایی برای نصب مواجه بودید ویندوز خود را از windows update در کنترل پنل به روز کنید. این کار این وصله های امنیتی را نیز نصب میکند . چنانچه بعد از این کار هنوز این وصله ها را دریافت نکردید میتوانید مجدد از لینک های بالا اقدام کنید.

دانلود نود 32 ورژن 16( آخرین ورژن پشتیبانی شده برای ویندوز 7)

برای دانلود نود 32 ورژن 16 کلیک کنید.

نسخه 64 بیتی

نسخه 32 بیتی