آپدیت نود 32 به فرآیند به روز رسانی موتور تشخیص ویروس گفته می شود. فایل آپدیت برای به روز رسانی تمامی نسخه های 4 الی 13 نود 32 یکی می باشد.علاوه بر آن با به روز رسانی این آنتی ویروس دیگر ماژول های این آن نیز به روز می شود.این ماژول ها در نسخه های گوناگون فرق دارند.بخش عمده آپدیت مربوط به موتور تشخیص می باشد که روزانه دو الی سه بار برای آن فایل به روز رسانی ارائه می شود.آپدیت به صورت خودکار و با اتصال اینترنت انجام می شود.

نحوه آپدیت نود 32 و اینترنت سکیوریتی

برای آپدیت کافی است به بخش update در منو سمت چپ آنتی ویروس وارد شوید و دکمه check for update را بفشارید.این عبارت در نسخه های قدیمی تر می تواند update now باشد.توجه داشته باشید آنتی ویروس نود 32 به صورت روزانه چندین بار به صورت خودکار این کار را انجام می دهد درنتیجه نیازی نیست شما همیشه به این بخش بروید و این دکمه را بفشارید.در بعضی نسخه ها دکمه جدا گانه check for update در زیر بخش product update دیده می شود که مربوط به موتور تشخیص نیست و نسخه اصلی نود 32 را ارتقا میدهد.

آپدیت نود 32
بخش آپدیت آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی

رو به رو عبارت last successful update تاریخ آخرین آپدیت موفق درج می شود.

رو به رو عبارت last successful check for update تاریخ آخرین بررسی برای وجود داشتن آپدیت جدید درج می شود.

با کلیک بر روی Show all modules لیستی مانند تصویر زیر باز می شود که نسخه و آخرین آپدیت هر ماژول انتی ویروس را نمایش می دهد. آنتی ویروس های شرکت eset به صورت ماژولار ساخته شدند.به این معنا که هر بخش آنتی ویروس یک برنامه مستقل است که در قالب یک برنامه امنیتی کلی سر هم شدند و هر یک از این برنامه ها با نام اختصاصی خود آپدیت مستقل دریافت می کنند. به عکس و توضیحات پس آن دقت کنید.

component name نام بخش تشکیل دهنده آنتی ویروس و version نسخه فعلی آن در رایانه شما و date of build آخرین آپدیت دریافتی می باشد.

-اولین عنوان Detection engine : موتور اصلی آنتی ویروس است که وظیفه تشخیص تهدید ها را دارد و مهم ترین بخش آنتی ویروس است و نیاز است به صورت مداوم آپدیت شود. در واقع بخش اصلی آپدیت های روزانه که شرکت eset ارائه می دهد مربوط به این بخش می باشد. آخرین ورژن آپدیت این موتور را در سایت آزمایشگاه ایی ست می توانید از اینجا ببینید.(عدد ورژن جدید ترین تاریخ ملاک است)

ما بقی بخش ها می توانند هر چند ماه یک بار آپدیت دریافت کنند و تنها باعث ارتقا عملکرد آنتی ویروس می شوند.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعاتی در مورد این بخش از آنتی ویروس قدرتمند شرکت eset به شما ارائه کرده باشیم. درصورت وجود پرسش می توانید از بخش نظرات همین صفحه با ما در تماس باشید.

چنانچه با خطایی حین آپدیت مواجه شدید می توانید این پست از سایت را بخوانید: خطای آپدیت نود ۳۲ (Modules update failed) و نحوه رفع آنها

دیدن این آموزش در سایت شرکت eset سازنده نود 32: Update ESET Products—check for latest product modules