سرویس های مرتبط با سایت epolice.ir از جمله وظیفه عمومی، گذرنامه، سخا، تعویض پلاک و انتقالات خودرو راهور و هم اخیرا سامانه ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir از پروانه SSL نامعتبر استفاده می کنند که باعث خطا در مرورگرو نود 32 می شود و مرورگر بخاطر مسایل امنیتی به کاربر اجازه دسترسی به این سایت ها را نمی دهد و خطای Website certificate revoked نمایش داده می شود.حتی اگر از نود 32 استفاده نمیکنید و مشکلی با باز شدن این سایت ها دارید تنها راه حال استفاده از مرورگر کروم است. چنانچه از نود 32 استفاده میکنید مراحل زیر را نیز باید انجام دهید.

. آدرس این سرویس ها

irsherkat.ssaa.ir

https://marz.epolice.ir/
https://services.epolice.ir
https://egozar.epolice.ir/
https://pelak.epolice.ir
https:/rahvar120.ir

آنتی ویروس نود 32 و اینترنت سکیوریتی هر دو مجهز به محافظت از صفحات اینترنتی هستند که به شدت به گواهی های نامعتبر ssl حساس هستند. ما در ادامه راهی ساده و امن برای دسترسی به سایت های مذکور معرفی میکنیم.

توجه داشته باشید که خاموش سازی کلی این بخش یا ssl filtering توصیه نمی شود و همچنین افزودن این ادرس ها به لیست سفید نیز باعث باز شدن آنها نمی شود.

ابتدا در آنتی ویروس با زدن دکمه f5 ( یا رفتن به بخش setup و سپس advanced setup) تنظیمات پیشرفته را باز کنید. سپس مانند تصویر زیر به بخش web and email بروید. در تنظیمات بخش portocol filtering گزینه edit درج شده رو به روی excluded ip addresses را بزنید.

رفع خطای نود 32 برای سایت پلیس و راهور

سپس در پنجره باز شده دکمه add را کلیک کنید و بازه ip این سرویس ها را وارد کنید، در حال حاضر بازه آی پی سرور های سایت پلیس به صورت زیر می باشد.

برای سامانه های پلیس:

185.12.101.1-185.12.101.255

برای سامانه ثبت شرکت ها:

178.252.173.0-178.252.173.255

مقادیر بالا را کپی کرده و در پنجره باز شده وارد کنید و سپس تمامی صفحات را با زدن ok ذخیره کرده و ببندید.

باز کردن سایت epolice و راهور و سخا

دسته بندی شده در: