فعال سازی نود 32 یا اینترنت سکیوریتی به روندی گفته می شود آنتی ویروس شما لایسنس خریداری شده را دریافت می کند و به شما اجازه استفاده از برنامه را می دهد.این کار بسیار راحت بوده و دو حالت دارد.فعال سازی نود32 برای اولین بار و یا با تغییر لایسنس.

لایسنس نود 32

لایسنس نود 32 رایگان یا پولی هستند ، لایسنس رایگان در واقع کد های آزمایشی هستن که شرکت eset برای تست محصولات خود به کاربران ارائه می دهد.مهلت تست نرم افزار نود 32 و اینترنت سکیوریتی 30 روز می باشد.بعد از سی روز این کد ها از کار می افتند.کد هایی که در سایت ها منتشر می شوند از این دسته کد ها هستند.از سمت شرکت ایی ست اشتراک گذاری کد ها غیر قانونی می باشد.کد های تریال یا آزمایشی در صورت اشتراک گذاری کنسل می شوند. لایسنس های پولی از سمت eset برای مشتریانی صادر می شود که با آزمایش محصول مطمئن به خرید شدند و مبلغی پرداخت کردند، در حال حاضر در ایران فروشنده مجاز از سمت سایت ایی ست تایید نمی شوند ولی این بخاطر تحریم هاست و فروشنده مجاز در ایران وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید » لایسنس نود 32

فعال کردن نود 32 با تغییر لایسنس

چنانچه قبلا آنتی ویروس نود 32 خود را با لایسنسی اکتیو کرده باشید و بخواهید مجدد با لایسنس جدید آنتی ویروس را اکتیو کنید مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا وارد بخش help and support در منو سمت چپ برنامه شوید و سپس گزینه change license را انتخاب کنید.فعال کردن نود 32 را با کد لایسنس خریداری شده جدید انجام دهید.مراحل زیر را دنبال کنید.

فعال سازی نود 32
تغییر لایسنس eset nod32
انتخاب روش اکتیوژن
فعال سازی نود 32 با انتخاب روش وارد سازی کد لایسنس
وارد کردن لایسنس
کد لایسنس خریداری شده را در این مرحله وارد نمایید.
تایید نهایی فعال سازی نود 32
نمایش موفقیت آمیز بودن اکتیو سازی

فعال کردن نود 32 برای اولین بار

اکتیو کردن این آنتی ویروس برای اولین بار حین نصب می تواند انجام شود. اما با پیشنهاد میکنیم تا آن مرحله را کاربران رد کنند تا این کار را بعد نصب انجام دهند. بعد از نصب شما با پنجره آنتی ویروس مواجه می شوید تنها بخش فعال سازی آن نمایش داده می شود.تا قبل از اکتیو کردن آنتی ویروس نمیتوانید از آن استفاده کنید. تمامی مراحل اکتیو کردن مانند حالت قبلی است و شما فقط باید از مرحله شروع کنید.

چنانچه با ارور یا خطایی حین اکتیو مواجه شدید این صفحه را بخوانید: “ارور نود 32 در فعال سازی با لایسنس(لیست خطا ها و آموزش رفع)

آموزش بالا را در سایت رسمی شرکت eset هم میتوانید بخوانید.Activate my ESET Windows home product

امیدواریم با آموزش بالا توانسته باشیم به شما کمک کرده باشیم. در صورتی که پرسشی داشتید می توانید از بخش نظرات در زیر همین پست به ما پیام بفرستید.

دسته بندی شده در: