ابزار banking & payment protection یا محافظت اینترنت بانک و پرداخت ; توسط شرکت eset در نسخه های اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم برای کاربران خانگی ارائه شد. بعد از نصب این آنتی ویروس ها شما در دسکتاپ خود علامت را می بینید.با باز کردن این آیکون مرورگر پیشفرض شما به صورت امن شده باز می شود . که با وارد کردن آدرس سایت بانک مورد نظر خود می توانید محافظت بیشتری داشته باشید. از جمله محافظتی که این ابزار ایجاد میکند ارتباط میان کیبورد و صفحه بانک را رامز گذاری میکند که کیلاگر ها نتوانند اطلاعاتی که می نویسید را بدزدند. این ابزار به صورت خودکار (بدون باز شدن از دسکتاپ)زمان ورود به صفحه بانکی نیز پیامی به شما نشان میدهد که اگر میخواهید میتوانید ادامه مسیر را با این ابزار طی کنید. banking & payment protection بیشتر زمانی به کار می آید که از شبکه های عمومی وای فای یا از رایانه محیط کار استفاده میکنید.

دسترسی به ابزار banking & payment protection

علاوه بر آیکون دسکتاپ این ابزار از مسیر زیر در محیط آنتی ویروس در منو tools نیز قابل دسترسی است.

ابزار Eset banking & payment protection

همچنین با مراجعه به وب سایت های اینترنت بانک نیز به صورت خودکار طبق لیست داخلی خود از سایت بانک ها فعال می شود.( بعضی از اینترنت بانک های ایرانی را نیز در خود دارد)

اگر با پیام بالا موقع ورود به سایت بانک خود مواجه شدید می توانید با زدن دکمه yes, open secured browser صفحه اینترنت بانک خود را در ابزار محافظت باز کنید. ولی اگر تمایلی ندارید کافی است گزینه , No,continue unsecured را انتخاب کنید.

** توصیه میکنیم علاوه بر اینترنت بانک ، برای خرید محصولی نیز ابتدا مرورگر امن را باز کنید و وارد سایت فروشنده شوید و سپس به درگاه پرداخت وصل شوید.