با آموزش نصب نود 32 و اینترنت سکیوریتی یعنی انتی ویروس های نسخه خانگی شرکت ایی ست در خدمت شما هستیم. نصب این آنتی ویروس بسیار ساده بوده و شما نیاز به انجام تنظیمات خاصی ندارید.ابتدا فایل نصبی را از صفحه دانلود سایت ما دریافت و اجرا کنید.دانلود نود 32

1-فایل نصبی را دانلود کنید

2-فایل نصبی را اجرا کنید

3-دکمه continue را بفشارید

آموزش نصب نود 32

4-قوانین شرکت سازنده را تایید کنید

آموزش نصب نود 32

5-از شما درخواست می شود تا کد لایسنس خریداری شده خود را وارد نمایید. این مرحله را با زدن skip activation رد کنید. بعد از نصب آنتی ویروس می توانید آن را با کد لایسنس خود فعال نمایید.

آموزش نصب نود 32

6-با زدن رد کردن مرحله فعال سازی وارد دو مرحله را رد کرده وارد مرحله زیر می شویم. تیک Enable را برای هر دو مورد می توانید فعال کنید. اولین گزینه مربوط به Eset live grid می باشد، این تکنولوژی اطلاعتی از فایل های مشکوک از سیستم شما میگیرد و به شرکت سازنده می دهد تا شرکت را در شناسایی بهتر ویروس های ناشناخته کمک کند برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. گزینه دوم مربوط به potentially unwanted apps می باشد . با فعال کردن این گزینه برنامه هایی که پتانسیل اذیت و آزار را داشته باشند شناسایی و متوقف می شوند. این دسته از برنامه ها می توانند حطرناک نباشند ولی ناخواسته در سیستم شما نصب شده باشند مانند برنامه های تبلیغاتی.

آموزش نصب نود 32
تیک Enable را می توانید برای هردو مورد فعال کنید

7- در این مرحله از شما دعوت می شود تا در بخش استفاده از تجربه کاربران عضو شوید. با فعال کردن این گزینه آنتی ویروس اطلاعاتی از سیستم شما جمع آوری میکند و در اختیار شرکت سازنده قرار می دهد تا به کمک این اطلاعات نود 32 و اینترنت سکیوریتی را در نسخه های بعدی کامل تر کرده و تجربه بهتری برای شما بسازد. تصمیم برای فعال سازی این گزینه به عهده خودتان. همچنین با زدن گزینه change installation folder در گوشه پایین در سمت راست می توانید مسیر پیش فرض برای نصب را تغییر دهید(مسیر پیش فرض درایو ویندوز می باشد).

آموزش نصب نود 32

8-در این مرحله نصب به پایان می رسد. چنانچه با تصویر زیر مواجه شدید یعنی نصب با موفقیت انجام شده است.خوشبختانه در نسخه های جدید تر نود 32و اینترنت سکیوریتی نصب به سرعت انجام می شود.

آموزش نصب نود 32
مرحله پایانی نصب نود 32

چنانچه با هر گونه خطا در ابتدا یا انتها نصب مواجه شدید. بخش “خطا های نصب نود 32 و اینترنت سکیوریتی” را در سایت بخوانید.امیدواریم با آموزش نصب نود 32 و اینترنت سکیوریتی توانسته باشیم به شما کمک کرده باشیم.

لینک آموزش در سایت رسمی سازنده نود 32 یعنی شرکت ایی ست: Download and Install ESET Internet

دسته بندی شده در: