برنامه eset mobile security تنها یک برنامه ضد ویروس یا بد افزار نیست. این برنامه ترکیبی از چند ابزار امنیتی است که آنتی ویروس یکی از بخش ها آن می باشد.معرفی کلی و دانلود در این صفحه قابل رویت است. بخش آنتی ویروس فایل های موجود در گوشی شما را بررسی میکند و چنانچه تهدیدی باشد آن را حذف میکند.تهدید های اصلی می توانند در قالب فایل apk باشند.

بعد از باز کردن بخش antivirus از منو این برنامه با تصویری مانند تصویر بالا مواجه می شوید.طبق شماره های موجود در تصویر توضیحات زیر را بخوانید.

1- دکمه scan device برای شروع یک جستوجو دستی برای بدافزار ها در دستگاه شماست. برنامه موبایل سکیوریتی به صورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد و معمولا نیاز به جستوجو دستی نیست.

2-شما می توانید تعیین کنید که اسکن خودکار همیشه در زمان اتصال به شارژر انجام شود.

3-و یا با دادن برنامه زمانی خاص به دستگاه خود بگویید که فقط در این روز ها و ساعت ها اقدام به اسکن کن.بعد از روشن کردن این بخش هفت روز هفته از یک شنبه را می بینید که در زیر ان امکان وارد کردن ساعت نیز آمده.

4-بخش مهم آپدیت آنتی ویروس از این بخش قابل دسترسی است.این بخش نیز اتوماتیک آپدیت می شود ، اما در صورت نیاز به آپدیت دستی می توانید این دکمه را بفشارید. همچنین اطلاعات ورژن آخرین آپدیت نیز به رنگی خاکستری درج شده.

نتایج اسکن

پس از اسکن دستی با تصویری مشابه تصویر بالا مواجه می شوید. گزارش بالا گزارش اسکن یک گوشی خالی از هرگونه تهدید می باشد. در غیر این صورت تعداد تهدید های پیدا شده را نمایش میدهد و فایل های مخرب را نمایش میدهد.

متن این آموزش در سایت رسمی Scan your device using ESET Mobile Security for Android :Eset

دسته بندی شده در: