دانلود نود 32 و اینترنت سکیوریتی  اخرین نسخه سال و همچنین ورژن های قدیمی قدیمی در این صفحه بررسی و آماده شده اند. این آنتی ویروس تولید شرکت ایی ست eset است. نود 32 برای کاربران خانگی تولیده شده تا رایانه شخصی خود را در برابر تهدید ها محافظت کنند.با توجه به رشد اینترنت در این شرکت محصولات دیگری برای نسخه های خانگی برنامه نویسی شد . از جمله نسخه اسمارت سکیوریتی smart security . این آنتی ویروس علاوه بر داشتن آنتی ویروس نود 32 در داخل خود دارای چند ویژگی بیشتر برای مبارزه با تهدید هایی است که از اینترنت به سراغ شما می آیند. .در حال حاضر سه نسخه برای مصارف خانگی توسط شرکت ایی ست منتشر می شود.نود 32 nod32 ، اینترنت سکیوریتی internet security و اسمارت سکیوریتی پرمیوم. در این نوشتار دانلود نود 32 و دانلود اینترنت سکیوریتی محیا شده و توضیحات مختصری برایشان داده شد است.برای دیدن تفاوت ها و جزییات بیشتر در مورد نسخه های خانگی شرکت eset کلیک کنید: “مقایسه نود 32 و اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم” همچنین منظور از نسخه 32 بیتی یا 64 بیت نوع ویندوز شماست، برای اینکه بفهمید ویندوز شما چند بیتی است می توانید از آموزشی که برای شما نوشتیم استفاده کنید: “مشخصات کامپیتور خود را ببینید

نود 32 و اینترنت سکیوریتی
نود 32 و اینترنت سکیوریتی

دانلود نود 32 ورژن آخر eset nod32

این آنتی ویروس ساده ترین و پایه ترین ابزار شرکت ایسِت می باشد. و تنها دارای ابزار های ضروری است.تمامی آپدیت های مربوط به ویروس ها را دریافت می کند و شما را در برار تهدید های فایل های آلوده محافظت میکند. منبع این فایل های آلوده چه از دیسک ها و فلش مموری ها باشد چه از اینترنت شناسایی می شوند. در صورت داشتن فایل آلوده در رایانه آنها را حذف می کند.

دانلود نود 32 ورژن 17 – nod32، نسخه 32 بیتی ( برای ویندوز های 32 بیتی)

برای دریافت کلیک کنید : دانلود

دانلود نود 32ورژن 17 -nod32، نسخه 64 بیتی ( برای ویندوز های 64 بیتی)

برای دریافت کلیک کنید : دانلود

دانلود اینترنت سکیوریتی ورژن آخر eset internet security

این آنتی ویروس علاوه بر داشتن حالت پایه یعنی محافظت رایانه در برابر فایل های آلوده دارای ابزار هایی است که شما را در برابر حملات اینترنت و تهدید های مرتبط با آن نیز محافظت می کند.با داشتن ابزار مراقب از فعالیت بانکی در هنگام ورود به صفحات اینترنت بانک مرورگر را امن می کند. تمامی شبکه محلی شما را نیز محافظت می کند. هر دستگاهی که به اینترنت خانگی شما وصل شده را زیر نظر میگیرد. در صورت وجود داشتن تهدید در شبکه شما، شما را مطلع می سازد . همچنین مهم ترین بخش آن دیوار آتش آن می باشد که تمامی اتصالاتی که از بیرون شبکه شما یعنی اینترنت به سمت شما می آیند را کنترل می کند.

دانلود نسخه 32 بیتی اینترنت سکیوریتی ورژن 17
دانلود نسخه 64 بیتی اینترنت سکیوریتی ورژن 17

حداقل سیستم مورد نیاز برای نسخه 17

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب آخرین ورژن نود 32 و اینترنت سکیوریتی یعنی نسخه 16 از نظر سیستم عامل باید ویندوز 10 یا 11 باشد( توصیه شده) اما با آپدیت کردن ویندوز های 8 و 8.1 هم می توان این نسخه را نصب کرد، ویندوز های 7 آپدیت شده نیز این نسخه را دریافت می کنند ولی خطای ویندوز قدیمی در این سیستم عامل نمایش داده می شود. راهنمای نصب نسخه های جدید نود 32 بر ویندوز 7

از نظر سخت افزاری مشخصات زیر پیشنهاد می شود:

رمز مورد نیاز برای اجرا 256 مگابایت می باشد در نتیجه داشتن حداقل رم 4 برای داشتن سیستمی روان با ویندوز های جدید و این آنتی ویروس الزامی است.cpu مورد نیاز باید 64 بیت یا 32 بیت یا arm باشد با حداقل 1 گیگاهرتز قدرت پردازش.میزان فضای اشغالی حدود 1 گیگابایت از هارد دیسک شما می باشد.

توجه داشته باشید نصب همزمان دو آنتی ویروس می تواند اختلال زیادی در کار آنتی ویروس ها ایجاد کرده و سرعت سیستم شما را کاهش دهد.

دانلود ورژن های قدیمی نود 32 و اینترنت سکیوریتی

گاهی ممکن است بخاطر دلایلی مجبور به نصب نسخه های قدیمی تر نود 32 یا اینترنت سکیوریتی باشید. شرکت eset یعنی سازنده نود 32 ، آخرین نسخه قدیمی که در سایت برای دانلود قرار داده نسخه 9 می باشد. ولی همچنان فایل آپدیت برای نسخه های 4 و جدید تر از آن ارائه می دهد.ورژن های خانگی آنتی ویروس های این شرکت نود 32 nod32 و اینترنت سکیوریتی internet security می باشد. نام پیشین اینترنت سکیوریتی تا قبل از نسخه ده اسمارت سکیوریتی (smart security)بوده. از نسخه ده نام اینترنت سکیوریتی جایگزین آن شد و اسمارت سکیوریتی پرمیوم smart security premium به صورت مستقل رونمایی شد که ما لینک آن را قرار ندادیم.

نمای نود 32 های قدیمی
نما کلی نسخه های قدیمی تر نود 32 ورژن 4 و 8 و 11 را مشاهده می کنید

نود 32 نسخه nod32 v15:

دانلود نسخه 32 بیتی —– دانلود نسخه 64 بیتی

نود 32 نسخه 14 nod32:

دانلود نسخه 32 بیتی —– دانلود نسخه 64 بیتی

نود 32نسخه 9 nod32 :

دانلود نسخه 32 بیتی —- دانلود نسخه 64 بیتی

نود 32 نسخه 8 nod32:

دانلود نسخه 32 بیتی —- دانلود نسخه 64 بیتی

لینک های دانلود نسخه های قدیمی Internet security-smart security

اینترنت سکیوریتی نسخه 15 internet security :

دانلود نسخه 32 بیتی —– دانلود نسخه 64 بیتی

اینترنت سکیوریتی نسخه 14 internet security :

دانلود نسخه 32 بیتی —– دانلود نسخه 64 بیتی

اسمارت سکیوریتی نسخه 9 smart security:

دانلود نسخه 32 بیتی —- دانلود نسخه 64 بیتی

اسمارت سکیوریتی نسخه 8 smart security:

دانلود نسخه 32 بیتی —- دانلود نسخه 64 بیتی

چنانچه در حین نصب با خطایی مواجه شدید از این لینک اقدام کنید. “خطا های نصب نود 32 و اینترنت سکیوریتی