eset mobile security برای سیستم عامل اندروید تنها یک آنتی ویروس برای این سیستم عامل نیست. علاوه بر آن ابزار های مورد نیاز برای تامین امنیت حداکثری یک دستگاه موبایل در آن تعبیه شده.این محصول با نام mobile security در playstore منتشر شده و محصول شرکت معروف eset می باشد.آنتی ویروس داخلی آن از فناوری نود 32 بهره میگیرد . که همین امر به معنای وجود سال ها تجربه و تحقیق پشت این برنامه در زمینه حذف بد افزار ها می باشد.این برنامه در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه می شود.

لایسنس eset mobile security

نسخه رایگان eset mobile security

نسخه رایگان eset mobile security شامل بخش آنتی ویروس antivirus یا حذف کننده بد افزار ها ،گزارش عملکرد برنامه واسکنر پرت usb می باشد. این نسخه دغدغه اصلی که بد افزار ها هستند را رفع میکند و هر زمان که خواستید قابل ارتقا به نسخه پرمیوم است.آپدیت آن به صورت خودکار و رایگان انجام می شود و می تواند باعث ارتقا عملکرد گوشی شما شود.

نسخه پرمیوم Eset mobile security

نسخه پرمیوم یا eset mobile security premium ورژن کامل و پولی این برنامه است.علاوه بر بخش آنتی ویروس و ابزار های نسخه رایگان شما در این نسخه می توانید از ابزار محافظت از پرداخت آنلاین،ابزار بازرسی شبکه وای فای خانگی،ضد سرقت،قفل برنامه ها،ضد فیشینگ، فیلتر تماس ها و خودکار سازی فرآیند اسکن و آپدیت استفاده کنید. در بخش زیر به توضیحات این ابزار های می پردازیم.

ابزار محافظت از پرداخت یا payment protection:

این ابزار با باز کردن مرورگر در حالت کد گذاری شده اتصال شما را در سایت های بانکی امن تر می کند.

ابزار کنترل شبکه خانگی یا connected home:

این بخش به منظور بررسی دستگاه های متصل به مودم شما می پردازد تا از اتصالات مشکوک به مودم خود جلوگیری کنید.

ابزار ضد سرقت یا Anti-theft:

با فعال کردن این گزینه زمانی که گوشی شما گم یا دزدیده شد می توانید از دور اقدام به قفل کردن گوشی کنید و یا اطلاعات آن را حذف کنید و یا موقعیت مکانی آن را بیابید.

ابزار فیلتر تماس ها یا call filter:

به کمک این ابزار می توانید تماس های مزاحم یا ناخواسته را مسدود کنید یا ساعات پاسخگویی را محدود کنید. این بخش به منظور جلوگیری از تماس افرادی است که سعی در باج گیری یا اذیت آزار شخصی را دارند .با نادیده گرفتن این افراد و عدم اجازه به آنها برای تهدید امنیت روانی را برای خود به ارمغان می آورید.

خودکار سازی اسکن و آپدیت:

به منظور جلوگیری از مصرف زیاد اینترنت خصوصا اینترنت دیتای خطوط می توانید میزان آپدیت آنتی ویروس را محدود کنید و یا با محدود کردن میزان اسکن یا جستوجو توسط آنتی ویروس میزان مصرف از باطری یا منابع دستگاه خود را کم کنید.

از لایسنس موبایل سکیوریتی می توان در برنامه محافظت تلویزیون های هوشمند نیز استفاده کرد.

منابع و سیستم عامل مورد نیاز:

اندروید 4.1 به بالا

رم اجرایی حداقل 512 مگابایت

صفحه نمایش حداقل با رزولویشن 480x800px

اتصال بدون مشکل به اینترنت.

لایسنس eset mobile security

به منظور استفاده حداکثری از این برنامه و فعال سازی تمامی بخش ها باید آن را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید . برای فعال سازی نیازمند یک کد 20 حرفی لایسنس هستید که در بخش license این برنامه وارد شده و برنامه mobile security را کاملا فعال می کند. سایت ما می تواند با هزینه 50 هزارتومان یک لایسنس اورجینال اختصاصی به همراه یک ماه هدیه در اختیار شما قرار بدهد. برای تهیه می توانید با ایمیل [email protected] تماس بگیرید.

دانلود و تحریم ایران:

برای دانلود می توانید این برنامه را از playstore گوگل دریافت کنید. در حال حاضر امکان دانلود این برنامه برای کاربران ایرانی از پلی استور وجود ندارد.لینک پلی استور mobile security ولی شما می توانید از لینک مستقیم شرکت سازنده آن را دریافت کنید.

https://download.eset.com/com/eset/apps/home/ems/android/latest/ems.apk

برای دانلود می توانید از سایت های معتبر دانلود فارسی اقدام کنید.همچنین شاید برای فعال سازی بعد از نصب نیز با خطا هایی مواجه شوید که پیشنهاد می شود در آن مرحله از VPN استفاده کنید.