ارور نود 32 در روند فعال می تواند در خیلی از مواقع رخ دهد.در این پست ما ارور یا خطا نود 32 در فعال سازی را لیست کردیم.دلایل خطا ها را توضیح داده و برای رفع آن راه حل ارائه کردیم.ارور یا خطا در فعال سازی در نود 32 و اینترنت سکیوریتی به دو دسته تقسیم می شوند. ارور لایسنس ، ارور سرور.

برای خرید لایسنس نود 32 می توانید از اینجا اقدام کنید:

<خرید لایسنس نود 32 از نیکمهر>

ارور لایسنس نود 32

ارور لایسنس نود 32 یا خطای لایسنس مربوط به وجود اشکالی دار کد لایسنس خریداری شده می باشد.این خطا ها می توانند از اشتباه بودن لایسنس ، کنسل شدن لایسنس ، منقضی بودن لایسنس و عدم تطابق لایسنس با محصول و یا در موارد نادر تر مشکل اطلاعات جانبی لایسنس باشند.

ارور Activation failed/Invalid License Key شماره خطا: ACT.5

این ارور بخاطر اشتباه بودن کد لایسنس می باشد. اولین پیشنهاد ما خودداری کردن از وارد کردن دستی لایسنس می باشد. کد لایسنس را از ایمیلی که از سمت شرکت فروشنده لایسنس دریافت کردید کپی کنید. چنانچه مطمئن هستید کد را درست وارد میکنید ولی همچنان این خطا را دریافت میکنید باید با پشتیبانی شرکت فروشنده لایسنس eset تماس بگیرید.

ارور لایسنس اشتباه invalid license key
ارور لایسنس اشتباه نود 32 یا اینترنت سکیوریتی

ارور نود 32 Activation Failed – Canceled license شماره خطا: ACT.17

ارور کنسل بودن لایسنس یا leaked license به معنای این است که فرد خریدار لایسنس قوانین شرکت eset را رعایت نکرده و لایسنس مورد نظر کنسل یا لغو شده. یکی از دلایل لغو لایسنس اشتراک گذاری آن با دیگر افراد است.

ارور نود 32 The activation key you entered has already expired. شماره خطا ACT.7 cont

ارور expire شدن یا منقضی شدن مربوط به اتمام دوره لایسنس می باشد. در این صورت باید لایسنس خود را تمدید کنید تا بتوانید مجدد از آن استفاده کنید.

ارور نود 32 Activation key is used for a different product شماره خطا: Error 0097

یکی از ارور های رایج دیگر خطای محصول متفاوت می باشد.شرکت eset محصولات متنوعی دارد. برای مثال برای مصارف خانگی سه ورژن نود 32، اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم با قیمت های متفاوت موجود می باشد. در نتیجه باید توجه کنید که لایسنسی که خرید کردید توانایی فعال سازی محصولی که نصب کردید را داشته باشد. در غیر این صورت با خطای Activation key is used for a different product مواجه می شوید.

ارور نود 32 license and product don’t match شماره خطا: act.7

این ارور مانند ارور قبلی مربوط به یک سان نبودن لایسنس و محصول نصبی می باشد.

ارور نود 32 Additional information necessary for activation is missing or invalid شماره خطا: ACT.7

چنانچه کد لایسنس مخصوص فروش مجدد از شرکتی خرید کرده باشید . می بایست در سایت eset آن را از قبل فعال کنید و سپس از در آنتی ویروس از آن استفاده کنید. چنانچه در فرم مشخصات برای فعال سازی اطلاعات ناقص وارد کرده باشید این ارور را دریافت می کنید.

ارور نود 32 This license is not valid in the selected country. شماره خطا: ECP.4115

شرکت eset برای هر منطقه در دنیا لایسنس های مخصوص صادر می کند. این لایسنس ها باید در همان منطقه فعال شوند. چنانچه لایسنسی که خرید کردید نسخه جهانی نباشد و مربوط به منطقه خاصی باشد اگر بیرون از آن کشور یا منطقه اقدام به فعال سازی لایسنس کرده باشید با این خطا مواجه می شوید.

ارور سرور نود 32

ارور نود 32 در سرور یا خطای سرور نود 32 یا اینترنت سکیوریتی مربوط به مشکل فنی یا از طرف رایانه شما یا از طرف سرور های eset می باشد. با توجه به اینکه شرکت از دیتاسنتر های قوی استفاده می کند در 99درصد مواقع این خطا ها از سمت کاربران رخ می دهد.در ادامه با رایج ترین ارور سرور نود 32 آشنا می شوید.

ارور نود 32 We could not reach the activation server شماره خطا: act24 یا ECP.20002

ارور نرسیدن به سرور فعال سازی یکی از رایج ترین خطا هایی است که کاربران با آن مواجه می شوند.این خطا یعنی آنتی ویروس شما قادر به دسترسی به سرور eset برای فعال سازی نیست.مطمئن شوید تاریخ رایانه شما به میلادی درست باشد.مطمئن شوید اینترنت شما وصل است و اختلال ندارد.چنانچه از اینترنت های دانشگاه یا ادارات استفاده میکنید با مسئول آی تی تماس بگیرید.مطمئن شوید VPN یا پروکسی سروری در رایانه شما یا تنظیمات آنتی ویروس فعال نیست.( البته اگر اختلال اینترنت دهنده شما باشد اتصال به یک وی پی ان می تواند شبکه شما را بهبود ببخشد و خطا را رفع کند) مطمئن شوید آدرس سرور فعال سازی در رایانه شما مسدود نباشد.برای دیدن آموزش کلیک کنید: ” بررسی فایل هاست (hosts)ویندوز” .

و همچنین یک بار سوکت اینترنت ویندوز خود را ریست کنید: برای آموزش کلیک کنید. “ ریست کردن winsock ویندوز “.

اینترنت خود را تغییر دهید ، برای مثال می توانید از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنید.

راهکار موثر دیگر می تواند تغییر آدرس DNS شبکه شما باشد که اختلال اینترنت های adsl را رفع می کند. آموزش ساده تغییر DNS را از اینجا ببینید: توضیح ساده DNS و نحوه تغییر آن

ارور نود 32 در فعال سازی
ارور عدم اتصال موفقیت آمیز به eset

ارور نود 32 Internal error شماره خطا: ECP.4100

یک خطای داخلی در سرور های شرکت eset می تواند باعث این ارور شود. کمی صبر کنید و مجددا سعی کنید .چنانچه خطا مکررا تکرار شد با فروشنده لایسنس تماس بگیرید.

ارور نود 32 Activation failed – An error occurred during activation شماره خطا: ACT.32 و ACT.34 و Act.0

دلایل رخ دادن این ارور یا خطا می تواند چندین مورد باشد.تداخل دیگر آنتی ویروس ها،در صورت داشتن آنتی ویروس دیگر آن را حذف کنید.تداخل نسخه قبلی نود 32 یا اینترنت سکیوریتی. چنانچه از نسخه قدیمی به نسخه جدید آپگرید کردید و این خطا را دریافت می کنید. بهتر از است یک بار آنتی ویروس را حذف کرده و رایانه خود را ری استارت کنید و مجددا آن را نصب کنید.اگر همچنان این ارور با حذف رفع نشد یک بار حذف دستی انجام دهید.برای دیدن آموزش کلیک کنید. : ” حذف دستی نود 32و اینترنت سکیوریتی“.از دیگر دلایل این خطا می تواند عدم تطابق کشورد صدور لایسنس و منطقه شما باشد . می توانید توضیحات ارور شماره ECP.4115 در این مورد در بالا بخوانید. در صورت ماندگار شدن ارور با شرکتی که از آن لایسنس خرید کردید تماس بگیرید.

ارور نود 32 در فعال سازی
خطای نود 32 و اینترنت سکیوریتی

خطای Act.39

برخی از کاربران گزارش کردند که خطای ACT.39 را حین فعال سازی دریافت میکنند. متن این خطا مانند خطای بالا هست و دلیل رخ دادن آن نوع کد لایسنس می باشد.کاربران گزارش کردند که وقتی با فروشنده لایسنس تماس میگیرند آن ها با این ادعا که شرکت Eset ایران را تحریم کرده از بار مسولیت شانه خالی می کنند.تیم ما یکی از این لایسنس ها را بررسی کرده و داده های برگشتی از سرور فعال سازی ایی ست پیام خطای لایسنس برگشت داد. این لایسنس ها احتمالا بخاطر فروش اشتراکی کنسل شدند.برای اطمینان میتوانید در بخش فعال سازی نود 32 یا اینترنت سکیوریتی گزینه free trial آنتی ویروس خود به صورت آزمایشی برای سی روز فعال کنید تا مطمئن شوید مشکل از سمت شما یا کشور ایران نیست.

برای دیدن لیست خطا نود 32 و دلایل آنها در سایت eset می توانید به این لینک مراجعه کنید: Resolve ACT or ECP errors during activation (Home users)